EVENT CRM
System wspomagający kontakt z klientem
Kontakt z klientem to najważniejsza część biznesu - w szczególności dla działu call-center.
Przytoczę tutaj najczęstsze bolączki firm zajmujących się kontaktem z klientem w sposób ciągły, czy któryś z poniższych przykładów nie brzmi czasem znajomo ?- Wielokrotnie zdarzyło Ci się zapomnieć o ustaleniach z Twoim nowym klientem ?
- Umówiłeś się z klientem na kontakt o określonej godzinie - ale zapomniałeś o tym ?
- Nowi pracownicy powoli uczą się Twojego obecnego programu - dużo kosztuje Cię ich przyuczenie ?
- Twój system to przerost formy nad treścią - nie korzystasz z większości funkcji i gubisz się w jego opcjach ?
- Chciałbyś dodać nową funkcjonalność, ale koszty jej wprowadzenia są zbyt wysokie ?
Jeżeli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedź brzmi tak - to mamy dla Ciebie rozwiązanie.
System Avatec Event CRM to prosta w obsłudze, ale zaawansowana aplikacja działająca w chmurze, dzięki której będziesz mógł kontrolować każdy etap kontaktu z Twoim klientem. Aplikacja posiada przemyślany interfejs użytkownika, dlatego na poznanie jej potrzebujesz nie więcej niż 15 minut. Dokładnie tyle samo czasu zajmie Ci wdrożenie jej w Twojej firmie. Dodatkowo, możemy rozbudować ją o nowe funkcje, które są Ci niezbędne - wcale nie dużym kosztem.
Jak widzisz, prowadzenie biznesu może być prostsze niż myślisz - wszystko dzięki naszemu oprogramowaniu. Uzupełnij formularz kontaktowy, prześlemy Ci dane do demonstracyjnego panelu administratora - a przekonasz się jakie to proste.